بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Friday, September 27, 2013

Mungkin belum tiba masanya....



Ya Allah kecewanya hati ku saat ini. Aku sedih, terkilan dengan apa yg brlaku.. usaha aku dan sahabat ku masih belum membuah kan hasil. Kami pergi dengan harapan yang mennggunung tetapi rezeki belum berpihak kepada kami. Aku pasrah dgn takdir ini..mungkin ini yg terbaek utk kami. bukan ku tidak punyai impian , bukan kami barada di bawah tempurung, kami juga manusia biasa yg berada di dunia realiti, alam yg serba canggih dgn teknologi nya, yg punyai keinginan dan perasaan..tetapi kami tidak boleh mengubah takdir.. Ini semua suratan dari Mu.. Kami yakin kerana usaha telah kami lakukan, ikhtiar demi ikhtiar. Tapi apakan daya..aku yakin dengan seyakin yakinnya ada beribu hikmah yg lebih indah dan manis untukku kelak..sifat Mu yg Ar-Rahman dan Ar- Rahim itu sentiasa bermain2 di fikiran ku..insyaAllah..keep me strong along this way.. I become like this because I want to grab my impian..I know only You understand what I feel right now..astaghfirrullah...maybe all of this happen to me to reduce my sin..subhanallah.. I believe in You  Allah...





my lovely henset yg kanan tu..sgt setia pd tuannya yg sementara ni..yg kiri tu kawan saya punya..erliza ur phone here..hihihi


No comments:

Post a Comment