بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Thursday, December 15, 2011


Alhamdulillah... tak ku sangka akhirnya dapat jugak aku bukak balik blog yg telah lama di create ni... sampai terpaksa re-new balik aku punya paswed. Oleh kerana terlupa paswed.. sebenarnya lecturer aku yang ajar buat blog ni taw, lecturer english time kat matrik dulu. kelas kau encik...hehe.. time mula2 tu aku sebenarnya xtaw pon animal apa la yang encik ajar kitaowang buat ni, maklumlah time tu masih buta IT. So, aku just ikut ja la apa yang en cakap, dia cakap 1 aku pon ikut 1, dy kata 2 aku pon 2 jaa.. tut2..pastu lupa camtu ja.. baru sekarang aku taw yang aku pernah buat dulu blog rupanya. time ni baru kalut cari balik apa password blog aku..adoi..ish3.. teruk betoi perangai. al kisahnya, benda ni terjadi sebab aku selalu baca blog2 orang melawat sana sini sejak jejak kaki ke universiti maklumlah internet 24 jam , dengan cara ni aku rasa benda ni sangat2 interesting, lagipon kita boleh dapat byak info, pengetahuan baru, dan jugak boleh reles tensen bila baca tulisan2 yg lawak dan creatif. TIBA-TIBA...terdetik la dihati nak ada blog sendiri..lama bebenor aku x buka dan update aku punya blog...sampai terpaksa re-new balik aku punya paswed. harap2 tulisan2 dalam blog ni nanti boleh la bagi manfaat kepada manusia2 laen xkisah la tulisan sendiri atau kopi ja yang penting dapat sebarkan ilmu kepada orang laen ..insyaAllah...kalau ada salah dan silap jangan lah korang nak rasa segan malu silu nya kat aku. tegur jaa..aku ni pon hamba Allah yang sedang belajar, masih banyak kurang cacat cela nya.kita sebagai manusia biasa ni xkan sempurna punya sebab Allah saja yg Maha Sempurna...
mood : happy cangat sebab da ada blog sendiri (^_^).....

No comments:

Post a Comment