بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Saturday, December 19, 2015

Ecm.Mega.Tc.Chikenchop.Punyacerita

Kekadang tu aku rasa bersendirian itu lebih baik supaya akal dan minda dapat berfikir dengan waras matang dan lebih jauh kehadapan tanpa ada gangguan. Bagi aku juga cara itu juga sebagai terapi jiwa. Dan juga cara untuk mendapat ketenangan.

Lebih-lebih lagi sambil dipukul angin petang di tepi pantai..Awesom sungguh. Begitu lapang jiwa ku ini kala dihimpit masalah atau tekanan. Tapi tak semua orang berpendapat begini. Tetapi bagiku ini salah satu caranya..

Dikala study week yang sangat memberi tekanan dengan assignment, report, test dan presentation yang masih tertangguh ni memang agak menyesakkan fikiran. STUDY WEEK = MINGGU MENYIAPKAN SEGALA TUGASAN...Sungguh  tak dapat kugambarkan dengan kata-kata. Tp masih dapat bersyukur kerana Allah mengirimkan sahabat2 yang sangat baik dan supporting dan  memahami dan membuatkan diriku rasa di hargai...peace..^^.. Indahnya ukhwah itu. Pasti aku akan merindui saat-saat kita bersama.

Yang paling penting psm1 done..!!! yahooo...

Seharian berjalan-jalan di bandar kuantan. Sangat membuatku rasa waahh..happy nya..Mana tidaknya, as student (budak hostel kk5) nak keluar bukan main payah. nak sewa menyewa kereta lagi. Bukan murah taw.hmm..Bila fikir macam ruginya.banyak duit disalurkan kesitu.Tapi apa boleh buat. Kalau tak sewa, Terpenjara lah kami kat kolej tu..huhu

Berjalan-jalan-jalan....sambil ambil angin petang & ombak pantai di tepi pantai teluk chempedak

Melihat gelagat manusia yang berbagai.
 Hajat nak makan chiken chop RM 5 tak tercapai sebab kedai tak bukak..huhu..


No comments:

Post a Comment