بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Saturday, December 19, 2015

Menuju Sakinah Mawaddah Warahmah II

Bismillahirrahmanirrahim. Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Tinggal beberapa hari lagi kita akan di ijab kabul kan. Rasakah awokk apa yang saya rasa sekarang. Ya Allah permudahkanlah jika benar ini jodoh kami. Jodoh yang sudah kau takdir kan untuk kami, Yang tertulis di Luh Mahfuz untuk kami. Sesungguhnya hanya kepada Engkau kami berserah diri tiada yang lain kami harapkan selain bantuan untuk hamba Mu yang kerdil ini. 

Apa pun yang berlaku semua atas aturan atas kekuasaan Mu ya Allah. Perancangan dan persiapan sedang giat di usahakan. Sekarang hanya perlu diteruskan dan bergantung harap kepada Allah.

Ya Allah. Aku insan yang kerdil yang tiada daya. Yang serba kekurangan. Tetapi Engkau hadiahkan aku seseorang yang aku fikir sangat sempurna di mata ku. Sampai terkadang aku fikir layak kah aku untuk menjadi pendamping hidupnya? Terima kasih ya Allah atas kurniaan Mu. Aku bersyukur dengan apa yang Engkau kurniakan. Alhamdulillah...

Aku akan berusaha sebaik mungkin segala terdayaku untuk menjadi yang terbaik untuk mu. Pimpin lah aku. Kau bantulah aku ya Allah. Terlalu tinggi impianku. Impian kau. Impian kita. Impian yg tak mustahil tetapi impian yang perlu kan pengorbanan yg besar dan keikhlasan dari hati. IMPIAN KE SYURGA BERSAMA....InsyaAllah

Engkau sentiasalah pandu kami ya Allah. Supaya kami sentiasa istiqhomah di jalan Mu. Sungguh kami sangat perlukan bantu Mu untuk miniti jaslan hidup ini. Jalan sekarang jalan di masa depan kami. 





No comments:

Post a Comment